ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ: МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА РАМКИ

  • Оксана Овчарук Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Ключові слова: цифрова компетентність, учитель, інформаційно-комунікаційні технології, галузі компетентності, рамка цифрової компетентності

Анотація

У статті розглянуто міжнародні тенденції та стратегічні документи з питань розвитку цифрової компетентності, що використовуються в системі післядипломної освіти вчителя зарубіжжя. Охарактеризовано Рамку цифрової компетентності для громадян (DigComp) та Рамку цифрової компетентності для освітян (DigCompEdu), розроблені Європейським об’єднаним дослідницьким центром, визначено їх основні складові. Представлено трактування цифрової компетентності, а також обґрунтовано її галузі.

Опубліковано
2020-02-12