Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

  • Наталія Олефір КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради
Ключові слова: дитина з особливими освітніми потребами, інклюзія, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, інклюзивний заклад, співпраця вчителя та батьків, сім’я, соціалізація, освітній процес.

Анотація

У статті розглянуто особливості співпраці вчителя з батьками дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. На основі науково-методичної літератури проаналізовано досвід співпраці сімʼї та школи зарубіжних країн. Розкрито питання впливу родини на фізичний, духовний, інтелектуальний та соціальний розвиток дитини означеної категорії. Визначено форми роботи та завдання сучасного педагога щодо налагодження стосунків та ефективної співпраці із сімʼєю дитини з обмеженими можливостями. Запропоновано рекомендації вчителю щодо проведення просвітницької роботи з усіма батьками та учнями класу з метою формування позитивного, толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами.

Опубліковано
2020-09-04