Вплив органів місцевого самоврядування Полтавщини на розвиток позашкільної освіти в області: проєктно-програмний підхід

  • Лариса Ворона Луганський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: система позашкілля, позашкільна освіта, заклади позашкільної освіти, проєктно-програмний підхід, виховання, місцеве самоврядування, державна політика.

Анотація

У статті обґрунтовано використання органами державної влади та місцевого самоврядування проєктно-програмного підходу з метою розвитку системи позашкільної освіти та реалізації державної освітньої політики на теренах Полтавщини. Проведено аналіз освітніх програм регіону, зокрема детально досліджено програму «Опікуємося освітою» на предмет сприяння розвитку системи позашкілля та ефективності вирішення основних освітніх завдань у ракурсі Нової української школи.

Опубліковано
2020-12-17