Технологія формування у майбутніх студентів-фармацевтів умінь самостійного вивчення фахової медичної літератури

  • Агнесса Томашевська Буковинський державний медичний університет
  • Людмила Русалкіна Одеський медичний університет
Ключові слова: лексична одиниця, текст, критерії відбору, самостійне читання, студенти-фармацевти.

Анотація

У статті аналізується технологія відбору лексичного корпусу як одиниць дидактичного текстового матеріалу для формування умінь самостійного читання (guided-unguided work) медичної літератури студентами-фармацевтами. Визначено базові критерії відбору англійської фармацевтичної лексики (функціональність, уживаність, частотність, тематичність та врахування професійної сфери спілкування), які інтегрально корелюються із  змістовими та процесуальними компонентами цільової робочої  програми навчання.

Опубліковано
2020-12-21