Формування методологічної культури учнів з фізики у процесі творчої пізнавальної діяльності

  • Тарас Галатюк ЗЗСО №6 м.Рівне
  • Юрій Галатюк Рівненський державний гуманітарний університет

Анотація

У статті акцентується увага на формуванні креативного і продуктивного компонентів методологічної культури учнів у контексті реалізації Концепції Нової української школи. Доведено, що повноцінне формування означених компонентів не можливе без залучення учнів до творчої пізнавальної діяльності. Розкриваються теоретичні та практичні механізми організації творчої  навчально-пізнавальної діяльності під час вивчення фізики у контексті формування методологічної культури учнів, засвоєння методологічних знань та компетентностей. Аналізується творча пізнавальна діяльність як предмет проєктування і організації вчителем навчальної діяльності. Схарактеризовані процес моделювання та організації творчої пізнавальної діяльності на основі виконання фізичних дослідів та навчального спостереження.

Опубліковано
2020-12-21