МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОГРАМНОГО КОМПЛЕКСУ MOZABOOK ПРИ ПРОВЕДЕННІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ
Анотація
У статті порушено проблему важливості впровадження основних ідей компетентнісного підходу на уроках математики. Авторами розкрито суть компетентнісного уроку. Звертається увага, що його методична структура складається з таких полів: цілепокладання, мотиваційне, змістове, технологічне, емоційне та рефлексивне. Зроблено акцент на необхідності формування у здобувачів освіти здатності виконувати відсоткові обчислення. Визначено перелік понять, що розглядаються в розділі «Відсотки» («відсоток», «відношення», «пропорція», «масштаб», «відсоткові розрахунки» тощо).
Окреслено методичні аспекти застосування інструментів інтерактивної платформи Mozaik Education, складовою якої є інтерактивний освітній програмний комплекс MozaBook, при проведенні компетентнісного уроку узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок із теми «Відношення та пропорції». З урахуванням особливостей кожного з полів методичної структури компетентнісного уроку авторами було запропоновано розроблені приклади вправ і завдань; визначено інтерактивні вправи, що доречно застосовувати для здійснення мотивації учнів до навчання й створення ситуації успіху. Представлено приклад наповнення у програмному комплексі MozaBook електронного зошита завданнями, теоретичними відомостями й іншими інтерактивними елементами або інструментами. Описано можливе їх застосування протягом уроку.