Питання підготовки майбутніх учителів математики до інтеграції в систему післядипломної педагогічної освіти
Анотація
Статтю присвячено проблемам взаємодії функціональних ресурсів вищої педагогічної й післядипломної (неперервної) педагогічної освіти з метою вдосконалення механізмів динамічного статусного переходу від студента-математика педагогічного закладу вищої освіти до стейкхолдера системи підвищення кваліфікації. Презентовано досвід спільної діяльності Одеської академії неперервної освіти та Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського.
Окреслено деякі аспекти гнучкої трансформації прототипів компетентностей здобувачів педагогічної освіти у фахові компетентності вчителів математики в контексті впровадження їхнього практичного досвіду в реальних умовах. Представлено розширений підхід до контекстного навчання як бази синергії систем вищої та післядипломної педагогічної освіти, визначено структуру компетентнісного контуру здобувача освіти та її відповідне тлумачення. Схарактеризовано потенціал і перспективи застосування аgile-методології та її інструментарію. Обґрунтовано й досліджено необхідність долучення студентів до моделювання стратегій підвищення кваліфікації, а також траєкторій неперервної фахової освіти на квазіпрофесійному та навчально-професійному рівнях.