ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
шкільна освіта, освітній менеджмент, інноваційні процеси, управління інноваційними процесами, інноваційне середовище, інноваційний потенціал учителя.
Анотація
У статті окреслено проблеми управління інноваційними процесами в закладах загальної середньої освіти. Розкрито зміст управління інноваційними процесами в сучасній школі, який охоплює всі складові управлінської діяльності – від функцій та методів управління до технологій менеджменту інновацій. Охарактеризовано основні показники та критерії якості управління інноваційними процесами в системі сучасної шкільної освіти. Визначено взаємозв’язок між професійною компетентністю менеджера шкільної освіти та якістю інноваційних процесів у закладах загальної середньої освіти.