Стан готовності педагогів ззсо до застосування інформаційно-освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання в умовах карантину, спричиненого Covid-19
Ключові слова:
інформаційно-освітнє середови- ще, педагоги, дистанційне навчання, ІКТ, COVID-19.
Анотація
У статті розкрито сучасний стан та перспективи готовності педагогічних працівників до використання інструментів інформаційно-освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання в умовах карантину. На основі проведеного опитування вчителів та інших категорій освітян окреслено проблеми, з якими стикнулися педагоги під час карантину, спричиненому пандемією COVID-19; надано рекомендації щодо організації дистанційного навчання з метою розбудови інформаційно-освітнього середовища закладів загальної середньої освіти.