Формування готовності до інноваційної діяльності вчителів початкових класів в умовах інклюзії у процесі фахової діяльності
Анотація
Стаття присвячена науковому пошуку шляхів формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. Обґрунтовано методичні особливості формування готовності до інноваційної діяльності вчителів початкової школи в умовах науково-методичної роботи закладу загальної середньої освіти. Розроблено модель формування готовності до інноваційної діяльності вчителів початкової школи в умовах інклюзивного навчання, у процесі педагогічного експерименту перевірено дієвість запропонованих інновацій та одержано підтвердження ефективності представленої моделі. Доведено, що необхідність цілеспрямованого впливу на розвиток готовності вчителів до провадження інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання позитивно впливатиме на рівень їхньої фахової компетентності.