Упровадження освітньої моделі підготовки асистента лікаря-стоматолога у закладах фахової передвищої освіти

  • Дмитро Лисиця «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради
  • Юлія Лисиця «Рівненська медична академія» Рівненської обласної ради
Ключові слова: асистент лікаря-стоматолога, медична сестра, гігієніст зубний, помічник лікаря-стоматолога, модель підготовки, професійна компетентність.

Анотація

У статті окреслено особливості організації роботи асистента лікаря-стоматолога. Подано принципи підготовки медичних сестер у закладах фахової передвищої освіти. Запропоновано розробку та умови впровадження в освітній процес моделі підготовки асистента лікаря-стоматолога за спеціальністю «медсестринство».

Опубліковано
2020-12-17