Ментальна карта як засіб візуалізації навчальної інформації учнями закладів загальної середньої освіти на уроках української мови та літератури

  • Лариса Паніна Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, ментальна карта, карта знань, інтерактивні методи, навчально-пізнавальна діяльність, комунікативна компетентність.

Анотація

У статті окреслено ефективність використання ментальних карт як одного зі шляхів покращення якості знань і розвитку критичного мислення учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення української мови та літератури. Здійснено аналіз основних функціональних характеристик та способів застосування ментальних карт, схарактеризовано їхню структуру та особливості  створення.

Опубліковано
2020-12-21