Особливості оцінювання діяльності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в контексті інституційного аудиту

  • В’ячеслав Долід Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Оксана Лютко Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Ключові слова: якість освіти, якість освітньої діяльності, внутрішня система забезпечення якості освіти, оцінювання діяльності педагогічних працівників, заклад дошкільної освіти.

Анотація

У статті наголошується на пріоритетності забезпечення якості освіти в процесі реалізації державної освітньої політики. Зазначається, що підвищення якості освітніх послуг і забезпечення довіри до результатів навчання можливе передусім за рахунок розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Відповідно до цього проаналізовано наказ МОН України «Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти» (2019), в додатку до якого встановлено низку вимог до освітніх і управлінських процесів, а також посібник для керівників закладів загальної середньої освіти «Абетка для директора», підготовленого, фахівцями Державної служби якості освіти України, де вміщено рекомендації щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Наголошується, що для закладів дошкільної освіти розроблено лише Методичні рекомендації щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, в додатках до яких представлено вимоги до освітніх і управлінських процесів.

Опубліковано
2021-05-14