Актуальні питання професійної підготовки майбутніх учителів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання

  • Олена Шурин Рівненський державний гуманітарний університет
Ключові слова: професійно-педагогічна підготовка, дистанційне навчання, інформаційно-комунікаційні технології, дистанційна освіта, педагогічний процес.

Анотація

У статті обґрунтовано важливість підготовки майбутніх учителів технологічного профілю в сучасній освітній системі. Досліджено теоретичну складову підготовки майбутніх учителів. Особливу увагу приділено розвитку творчої особистості майбутнього вчителя-професіонала, який не лише має володіти теоретичними знаннями, вміннями, навичками та вміло їх застосовувати у професійній діяльності, а й сучасними засобами здійснення навчально-виховного процесу, зокрема інформаційно-комунікаційними технологіями, навичками роботи з комп’ютерною технікою.Проаналізовано освітній процес в умовах дистанційного навчання. Схарактеризовано поняття «дистанційне навчання» та «дистанційна освіта», відмінність дистанційного навчання від традиційного. Окреслено основні переваги (актуальність використання найсучасніших засобів для здобуття інформації, безперервність навчання, відсутність географічних бар’єрів тощо) та недоліки (ускладнена ідентифікація студентів, низька пропускна спроможність електронної мережі під час навчальних чи екзаменаційних телеконференцій, недостатній безпосередній контакт між викладачем та студентом, унеможливлення вивчення окремих видів творчої діяльності, відсутність відповідного технічного оснащення та можливості доступу до мережі Інтернет тощо) здійснення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання.

Опубліковано
2021-07-06