Специфіка використання комп’ютерних технологій у професійній підготовці фахівців мистецького напряму
Анотація
У статті проаналізовано сучасні тенденції соціально-економічного розвитку, процес розширення культурних та освітніх зв’язків України з іншими країнами, що викликають значний попит на високопрофесійних фахівців у різних галузях діяльності. Окреслено мету професійної підготовки, що передбачає набуття високого рівня професійних знань, навичок та мобільності відповідно до вимог науково-технічного прогресу та ринкових відносин в економіці, виховання соціально активних членів суспільства, формування наукового сприйняття, творчого мислення, національної свідомості. Схарактеризовано досвід використання комп’ютерних технологій у ході професійної підготовки фахівців мистецького напряму. Дослідження ґрунтується на застосуванні педагогічного, теоретичного та практичного досвіду, що дало змогу проаналізувати основні шляхи підвищення ефективності підготовки майбутніх фахівців мистецького напряму засобами інформаційного супроводу навчального процесу. Обґрунтовано зростання обсягу інформації в умовах інформатизації суспільства, що спричинило необхідність інтенсивного впровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес закладів вищої освіти. Доведено актуальність означеного завдання у підготовці фахівців різного профілю. У публікації окреслено досвід використання комп’ютерних технологій у ході професійної підготовки майбутніх фахівців мистецького напряму у контексті сприймання, структурування, систематизації, збереження великих обсягів навчального матеріалу. Доведено, що комп’ютерні технології дозволяють істотно підвищити ефективність навчання. Презентовані результати емпірично-експериментальної роботи, здійсненої автором статті.