УПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД ЗАРУБІЖЖЯ

  • Лариса Яценюк Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Рада Козак Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Ключові слова: інклюзія, інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами, індивідуальний навчальний план, модифікована програма, нозології, нормативно-правова база.

Анотація

У статті окреслено особливості впровадження інклюзивної освіти за кордоном. Здійснено аналіз нормативно-правової бази інклюзивної освіти. Представлено різноманітні моделі інклюзивного навчання дітей не лише з особливими освітніми потребами, а й загального розвитку. Охарактеризовано систему підготовки педагогів до навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку.

Опубліковано
2020-02-11