Особливості викладання хімічних дисциплін в умовах дистанційного навчання

  • Інеса Хмеляр Рівненська медична академія
  • Леся Кушнір Рівненська медична академія
  • Галина Нестерук Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Ключові слова: інформаційно-комунікаційна компетентність, ціннісний, знаннєвий та діяльнісний компоненти, домашній експеримент, віртуальні ресурси, візуалізація навчального матеріалу.

Анотація

У статті проаналізовано умови впровадження цифрових технологій у навчальний процес закладів освіти з метою формування дослідницьких умінь та навичок учнів. Наголошено, що відповідно до освітніх програм з хімії передбачено формування в здобувачів освіти не лише знань і вмінь щодо їхнього використання, а й навичок поводження з різними речовинами. Визначено, що головними завданнями хімічного експерименту є встановлення зв’язку теорії та практики, перетворення знань у розуміння хімічних процесів, вироблення навичок проведення хімічного експерименту, тощо. Проаналізовано віртуальні ресурси хімічних експериментів, а також проведено анкетування педагогічних працівників, які впроваджують означені ресурси у практичну діяльність. Схарактеризовано необхідність використання домашнього хімічного експерименту та дослідницьких проєктів з метою розвитку в здобувачів освіти практичних умінь і навичок роботи із хімічними речовинами, які використовуються у повсякденному житті.

Опубліковано
2023-04-24