Оцінювання навчальних досягнень учнів у закладах загальної середньої освіти Великої Британії та Австралії
Анотація
Удосконалення національних систем оцінювання навчальних досягнень учнів є нині провідним напрямом у глобалізації освіти. Друга половина ХХ – початок ХХІ століть характеризуються суттєвою увагою до відповідної проблематики. Це стимулює розвиток теорії педагогічного оцінювання як складника теорії якості освіти. Зміни в системі освіти України, що почалися після вступу в дію Закону України «Про освіту», та з початком реалізації Концепції Нової української школи стимулювали вдосконалення національної системи оцінювання навчальних досягнень учнів закладів загальної середньої освіти й спонукали заклади освіти до розробки авторських систем оцінювання, в яких провідну роль відведено формувальному оцінюванню. Означені процеси значною мірою спираються на досягнення національних систем провідних країн світу, що й актуалізує вивчення їхнього досвіду. Використання наведених у роботі матеріалів покликане сприяти професійному розвитку вчителів і керівників освіти у сфері педагогічного оцінювання як необхідної умови поліпшення якості освітніх послуг для населення України.