Загальні вимоги до освітньої програми соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів

  • Ярослав Слуцький Донбаський державний коледж технологій та управління
Ключові слова: іноземний студент, соціальна та академічна діяльність, адаптаційний процес, культурний шок, адаптаційна проблема.

Анотація

У статті розглянуто основні вимоги до освітньої програми, що використовується при проведенні адаптаційних заходів з іноземними студентами. У ході здійсненого дослідження надано характеристику фундаментальним положенням, наявність яких є важливою умовою для створення програми соціально-педагогічного супроводу, як-от: необхідність формування в іноземних студентів відповідних теоретичних знань та практичного досвіду для можливості вирішення соціальних і академічних проблем, що виникають при акультурації; базування теоретичного комплексу програми на основі реальних практичних проблем, які в повсякденній діяльності іноземного студента стають перешкодою для соціалізації; використання в основі програми соціальнo-культурних матеріалів, які сприяють ознайомленню з особливостями нової для іноземних студентів культури і принципів соціальних взаємин; наявність у програмі чіткого плану адаптаційної діяльності, з яким може ознайомитися іноземний студент для розуміння всієї системи процесу супроводу, а також детального визначення як поняття і проявів, так і способів боротьби з культурним шоком; надання іноземним студентам чітко вибудуваної стратегії дій для вирішення адаптаційних проблем.

Опубліковано
2020-12-17