НОВІ ПЕРСПЕКТИВИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: ВІРТУАЛЬНА ТА ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ

  • Віталія Тимчина Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Ніна Тимчина Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Ключові слова: віртуальна реальність (VR), доповнена реальність, змішана реальність, відеонакладання, система занурення, кіберпростір, тривимірна графіка.

Анотація

У статті розглянуто поняття віртуальної, доповненої та змішаної реальності. Виокремлено різні типи систем віртуальної реальності, розмежування яких лежить у площині способів та режимів їхньої взаємодії з користувачем. Розкрито доцільність використання технологій віртуальної і доповненої реальності як методів активного навчання з метою вивчення різних предметів та описано деякі освітні проєкти з використанням віртуальної технології. Проаналізовано переваги та недоліки використання означеної технології в освітньому процесі.

Опубліковано
2020-03-11