Реалізація steam-підходу до формування креативної компетенції здобувачів освіти у процесі вивчення математики
Ключові слова:
STEM-освіта, STEAM-підхід, трансдисциплінарний підхід до здобуття природ- ничо-математичної освіти, мистецько-культуроло- гічні й креативні компетенції здобувачів природни- чо-математичної освіти.
Анотація
У статті окреслені методологічні аспекти реалізації STEAM-концепції як сучасного дидактичного принципу інтеграції математичних і мистецько-культурологічних знань у процесі здобуття природничо-математичної освіти з метою формування й розвитку креативної компетенції учасників освітнього процесу. На основі аналізу вітчизняних нормативно-правових документів і зарубіжних наукових публікацій досліджено роль і значення включення STEAM-підходу у процес реалізації Концепції розвитку STEM-орієнтованої природничо-математичної освіти в Україні.