Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
Анотація
У статті представлено результати науково-теоретичного аналізу проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. На підставі аналізу наукових джерел визначено ключові структурні компоненти комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії та відповідніпоказники: когнітивний, мотиваційний, змістовий, результативно-оцінювальний. Зосереджено увагу на характеристиці методик формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Представлено як класичні, так і нові активні форми і методи навчання, що активізують навчально-пізнавальну діяльність здобувачів вищої освіти та зорієнтовані на розвиток ключових компетентностей фахівця, зокрема комунікативної. На основі здійсненого дослідження зроблено висновок про те, що формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії відбуватиметься найефективніше у процесі діалогічної взаємодії між викладачами і здобувачами вищої освіти, а використання навчальних завдань і вправ, спрямованих на посилення комунікативної активності, допоможуть студентам розкрити свої комунікативні можливості, відчути важливість грамотної та чіткої побудови комунікативного процесу як однієї з умов ефективної навчальної чи професійної діяльності.