Дизайн освітнього середовища закладу вищої освіти засобами системи автоматизованого проєктування PRO100

  • Олександр Герасименко Рівненський державний гуманітарний університет
  • Юрій Фещук Рівненський державний гуманітарний університет
Ключові слова: дизайн, моделювання, проєктування, навчальні аудиторії, сфера гостинності, PRO100.

Анотація

У статті аналізується процес створення сучасних освітніх середовищ, зокрема мультифункціональних змінних робочих просторів, що мотивує до навчання здобувачів вищої освіти, сприяє активному застосуванню різноманітних форм навчально-виховної роботи. Розглядається дизайн-проєктування навчальної аудиторії для двох дисциплін – «Технології організації готельно-ресторанного обслуговування» та «Матеріально-технічного оснащення готельно-ресторанних господарств». Підкреслено, що означені дисципліни користуються особливим інтересом та набирають популярності серед студентів спеціальності 015.16 »Професійна освіта. Сфера обслуговування (готельно-ресторанна справа)». Наведено покроковий алгоритм створення сучасного освітнього середовища на основі використання програми PRO100 згідно з вихідними даними – технічними умовами проєктування. Відзначено, що кожен етап дизайну супроводжується графічними ілюстраціями. Визначено, що дослідження допоможе зрозуміти основні принципи дизайн-проєктування, котрі можна застосовувати у професійній та педагогічній діяльності, що значно підвищить якість фахової підготовки студентів закладів вищої освіти, які навчаються за спеціальностями сфери гостинності.

Опубліковано
2023-01-02