ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
				
										Ключові слова:
				
				
																		міжкультурна толерантність, педагогічні умови, молодші школярі, полікультурний простір.															
			
			
										Анотація
У статті сформульовано та теоретично обґрунтовано поняття міжкультурної толерантності, виокремлено його критерії (когнітивний, емоційно-ціннісний, поведінковий), що були визначені в ході дослідження проблеми виховання міжкультурної толерантності молодших школярів. Проаналізовано теоретичні та прикладні педагогічні дослідження з питань упровадження міжкультурної толерантності в освітній процес. Висвітлено результати ефективності педагогічних умов виховання міжкультурної толерантності на основі математично-статистичного аналізу, охарактеризовано організацію полікультурного виховного середовища.
 
							 
							


