Музикотерапія в системі корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти
Анотація
. Стаття присвячена дослідженню ефективності застосування музикотерапії в системі корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти. Окреслюються теоретичні основи музикотерапії, зокрема її вплив на різноманітні аспекти розвитку дитини (когнітивний, емоційний, соціальний та моторний). Досліджуються практичні аспекти використання музикотерапії – методи, прийоми та інструменти, що можуть бути використані в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Обґрунтовуються теоретико-методичні засади та методика корекційного спрямування дошкільної музичної освіти дітей з особливими освітніми потребами, розглядаються питання впровадження інклюзивної педагогіки в практику дитячих садків. Крім того, пропонується комплексне застосування різноманітних форм та методів роботи з дітьми з особливими освітніми потребами на заняттях з музикотерапії, зокрема індивідуальні та групові заняття, ігрові методики, розвивальні ігри та інші підходи.