Методичні аспекти використання інфографіки в процесі підготовки вчителя суспільствознавчих дисциплін
Анотація
Анотація. У статті окреслено можливості вдосконалення професійних компетентностей майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін завдяки самовдосконаленню, зокрема ознайомленню з провідними педагогічними ідеями, сучасними технологіями, інноваційними формами і методами навчання.
Розглянуто інфорграфіку як результативний метод вивчення суспільнознавчих дисциплін, використання якого дає можливість отримати більш повні уявлення про предмет вивчення, формувати ключові компетентності студентів візуальними засобами навчання. Обґрунтовано доцільність використання інфографічного підходу як результативного методу залучення необхідної інформації візуально привабливим способом, ефективного засобу візуалізації, який має неабиякі можливості (доповнення, систематизація, уточнення й унаочнення текстової інформації) та може використовуватись у сучасному навчанні, передбачаючи поєднання тексту з графікою у різноманітних пропорціях.
Представлено основні типи інфографіки, методику її застосування в процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін. Наголошено, що інфографіка має значний потенціал, зокрема її можна використовувати як корисний засіб підвищення якості навчання, виокремлено її основну перевагу – забезпечення інформаційної насиченості та наочності навчальних матеріалів, апелювання до наявних знань і досвіду користувача, що є своєрідними посередниками на шляху вибору траєкторії сприйняття інформації.