ПІДСИЛЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

  • Ніна Тимчина Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Віталія Тимчина Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Ключові слова: мотив, мотивація, освітня діяльність, інформаційно-комунікаційні технології, освітній процес

Анотація

У статті розкрито поняття «мотив» та «мотивація освітньої діяльності», визначено шляхи підвищення навчальної мотивації. Охарактеризовано роль учителя в організації мотивованого уроку. Проаналізовано переваги використання ІКТ в освітньому процесі, а також доцільність деяких мультимедійних інструментаріїв, що сприяють підсиленню в здобувачів освіти мотивації до навчання.

Опубліковано
2020-02-13