НЕПРОМИНУЩЕ ЗНАЧЕННЯ ДОРОБКУ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО ДЛЯ РОЗБУДОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Ключові слова:
Василь Сухомлинський, доробок, запитаність ідей, освітня реформа, євроінтеграція, Нова українська школа, шляхи імплементації
Анотація
У статті обґрунтовано непроминуще значення доробку українського ученого-педагога і письменника Василя Сухомлинського для розвитку вітчизняної освіти та науки. Виокремлено, проаналізовано й інтерпретовано з позицій сучасної педагогіки ідеї та положення, суголосні нинішньому реформуванню галузі й значущі для розбудови Нової української школи у контексті освітньої євроінтеграції. Розкрито шляхи їх імплементації. Визначено перспективи подальших досліджень доробку великого педагога в аспекті висхідного розвитку освітньої галузі.