ФОРМУВАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ВИКЛАДАЧІВ КОЛЕДЖУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу. Обґрунтовано, що підготовка викладачів до застосування мас-медіа в педагогічній діяльності є одним із важливих напрямів їх фахової підготовки. Визначено необхідні умови формування медіакомпетентності викладача закладу вищої освіти. Виокремлено фактори, що сприяють інтенсифікації та якості освітнього процесу у ЗВО.
Представлено етапи реалізації медіаосвіти відповідно до Концепції впровадження медіаосвіти в Україні. Запропоновано форми і методи формування медіакомпетентностей, що підвищують рівень викладання навчального матеріалу педагогічними та науково-педагогічними працівниками навчального закладу.