ФОРМУВАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ВИКЛАДАЧІВ КОЛЕДЖУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

  • Ірина Якимчук Рівненський коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України
Ключові слова: медіаосвіта, медіакомпетентність, медіаосвітні технології, медіакомпоненти

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу. Обґрунтовано, що підготовка викладачів до застосування мас-медіа в педагогічній діяльності є одним із важливих напрямів їх фахової підготовки. Визначено необхідні умови формування медіакомпетентності викладача закладу вищої освіти. Виокремлено фактори, що сприяють інтенсифікації та якості освітнього процесу у ЗВО.

Представлено етапи реалізації медіаосвіти відповідно до Концепції впровадження медіаосвіти в Україні. Запропоновано форми і методи формування медіакомпетентностей, що підвищують рівень викладання навчального матеріалу педагогічними та науково-педагогічними працівниками навчального закладу.

Опубліковано
2020-02-12