Використання масових відкритих онлайн-курсів для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання

  • Сергій Шаров Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
  • Тетяна Шарова Таврійський державний агротехнологічний університету імені Дмитра Моторного
Ключові слова: заклад загальної середньої освіти, зовнішнє незалежне оцінювання, масові відкриті онлайн-курси, підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання.

Анотація

У статті здійснено кількісний аналіз онлайн-курсів для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, розташованих на україномовних платформах масових відкритих онлайн-курсів. З’ясовано, що зовнішнє незалежне оцінювання є обов’язковим етапом для вступу до закладів вищої освіти. Одним із засобів підготовки до нього є використання масових відкритих онлайн-курсів, перевагами яких є масовість, доступність, якісний освітній контент, часткова безкоштовність. З’ясовано, що найбільш актуальними україномовними платформами є Prometheus, EdEra, EDUGET, ВУМ. Усього на розглянутих онлайн-платформах розташовано 21 онлайн-курс для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. Найбільше таких курсів (10) розташовано на онлайн-платформі EDUGET. Більшість онлайн-курсів призначено для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з математики (8 курсів) та англійської мови (5 курсів). Аналіз їхніх назв на різних платформах свідчить, що вони частково не відповідають назвам навчальних предметів, які складаються під час зовнішнього незалежного оцінювання. Висвітлено етапи проходження онлайн-курсів на україномовних онлайн-платформах. Визначено перспективи подальших досліджень, що передбачають детальний аналіз структури та змісту онлайн-курсів з української мови та літератури.

Опубліковано
2022-06-13