РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ПРОЄКТ «КУЛЬТУРНІ КОДИ МАТЕМАТИКИ» ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ
Ключові слова:
полікультурна компетентність, професійні компетентності педагога, агентність, міжкультурний діалог у процесі вивчення математики, культурні цінності в освіті.
Анотація
У статті аналізуються результати першого етапу впровадження регіонального науково-методичного проєкта «Культурні коди математики», спрямованого на формування й подальший розвиток полікультурної компетентності вчителів математики. Висвітлюються його системні зв’язки із провідними положеннями проєкта «Майбутнє освіти та вмінь. Освіта 2030» Організації економічного співробітництва та розвитку, а також перспективні шляхи реалізації суспільного запиту на агентність та інновації в освіті.