НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК

  • Ірина Поліщук Рівненський державний педагогічний університет
Ключові слова: науково-педагогічний портрет, Тамара Дмитрівна Дем’янюк, науковець, педагог, науково-педагогічна діяльність

Анотація

У статті на основі аналізу біографії, документів, спогадів колег, однодумців, учнів і рідних представлено науково-педагогічний портрет сучасного українського педагога Т. Д. Дем’янюк, в  основу якого покладено такі основні характеристики: напрям та сфера педагогічної діяльності; педагогічна майстерність; світогляд; особисті якості; взаємодія з колегами та учнями. З’ясовано, що Тамара Дмитрівна була знаковим, високоосвіченим, професійним, інноваційним, креативним, високоморальним науковцем і педагогом. Доведено, що науково-педагогічний портрет дослідниці у багатьох чинниках є свідченням досягнення професійних вершин, які можуть слугувати ідеальним образом не лише для нинішніх, а й майбутніх поколінь педагогів і науковців.

Опубліковано
2020-02-11