ЯКІСТЬ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПАРАДИГМИ
Анотація
У статті окреслено основні параметри якості освіти, вказано ключові компоненти складників системи забезпечення якості освіти. Представлено результати опитування вчителів м. Рівного щодо сучасного стану якості освіти та освітньої діяльності як важливого напряму освітньої політики держави в закладі загальної середньої освіти на муніципальному рівні. Під час дослідження було встановлено, як респонденти розуміють поняття «якість освіти»; з’ясовано, від чого залежить якість освітньої діяльності; вказано низку проблем, що існують на практиці та негативно впливають на якість надання освітніх послуг, та найбільш значимі чинники оцінювання якості освіти. На основі результатів опитування означено проблеми якості освіти та освітньої діяльності на муніципальному рівні з погляду тих, хто безпосередньо надає освітні послуги.