Мультикультурний підхід до професійної підготовки фахівців у закладі вищої освіти

  • Олена Бучковська Рівненський державний гуманітарний університет
  • Олена Веремчук Мукачівський державний університет
Ключові слова: мультикультурна освіта, вища освіта, мультикультурне середовище, навчальний процес, онлайн-навчання.

Анотація

Стаття присвячена проблемі мультикультурної освіти, що стала глобальною необхідністю, спеціалізованою формою навчання, котра ґрунтується на позиціях рівності, плюралізму, визнання та прийняття різноманіття соціокультурного середовища. Мультикультурний підхід до вищої освіти вимагає переосмислення сутності та переформатування змісту навчального процесу. Культурна стратегія розвитку закладів вищої освіти має бути орієнтованою на організацію мультикультурного освітнього середовища, у якому відбувається формування мультикультурної особистості студента. Включення дисциплін мультикультурного дискурсу дозволить набувачам вищої освіти здобути знання щодо моральних цінностей інших культур, розширити можливості професійного зростання та отримання досвіду в інших країнах. Мультикультурна освіта у статті розглядається як об’єктивна потреба сучасного суспільства у підготовці культурно-компетентнісного фахівця, який поряд з академічними та професійними знаннями повинен отримувати знання та навички міжкультурних взаємовідносин, культурного плюралізму, здатності жити та працювати у культурно різноманітних суспільствах.

Опубліковано
2021-12-01