ПСИХОЛОГІЗАЦІЯ ОСВІТИ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПЕДАГОГІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

  • Людмила Смольська Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Ключові слова: психологізація, освітня стратегія, партнерство, процвітання, інтегральне лідерство, інтерактивні форми.

Анотація

Стаття присвячена психологізації як освітній стратегії Нової української школи. У ній порівнюються поняття психологізму та психологізації; з’ясовуються концептуальні засади НУШ, що відповідають психологізації; визначається ресурс та перспективи психологізації в післядипломній педагогічній освіті.     Виокремлюються структурні частини цілісної стратегії психологізації, в якій суб’єкт реалізує певну ідеальну модель. Дається визначення означеного поняття з уточненнями смислових акцентів на конструктиві відповідно до цінностей, суб’єктності, інтегральності та інтерактивності.

Опубліковано
2020-02-11