ПСИХОЛОГІЗАЦІЯ ОСВІТИ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПЕДАГОГІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Ключові слова:
психологізація, освітня стратегія, партнерство, процвітання, інтегральне лідерство, інтерактивні форми.
Анотація
Стаття присвячена психологізації як освітній стратегії Нової української школи. У ній порівнюються поняття психологізму та психологізації; з’ясовуються концептуальні засади НУШ, що відповідають психологізації; визначається ресурс та перспективи психологізації в післядипломній педагогічній освіті. Виокремлюються структурні частини цілісної стратегії психологізації, в якій суб’єкт реалізує певну ідеальну модель. Дається визначення означеного поняття з уточненнями смислових акцентів на конструктиві відповідно до цінностей, суб’єктності, інтегральності та інтерактивності.