Методологічний підхід у професійній підготовці майбутніх правознавців
Анотація
У статті звертається увага на те, що сучасна стратегія реформування освіти в Україні тісно пов’язана із запровадженням положень Концепції Загальнодержавної програми адаптації законодавства України до законодавства у європейське та світове освітнє середовище, що передбачає оновлення методичних основ професійної підготовки майбутніх правознавців, зважаючи на умови та перспективи розвитку вищої освіти. Загальнонаукова методологія зумовлює потребу в критичному перегляді поняттєвого апарату, чинників, передумов і підходів до певного явища чи процесу, зважаючи на швидкозмінні обставини сьогодення. У зв’язку з цим у межах дослідження сформульовано загальні принципи та методи професійної підготовки майбутніх правознавців в умовах змішаного навчання.
Наголошено на тому, що для вивчення стану дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі права в умовах змішаного навчання у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці, а також для визначення методологічних засад вирішення окресленого питання необхідно задіяти комплекс методів, що включає: аналіз, синтез, контент-аналіз, абстрагування, аналогію, ідеалізацію, індукцію, дедукцію, формалізацію, узагальнення, систематизацію, конкретизацію та порівняння.