МУЗЕЙНО-ПЕДАГОГІЧНА СКЛАДОВА В ПРАКТИЦІ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
Ключові слова:
Василь Сухомлинський, Павлиська школа, середовищний підхід, музейно-педагогічна діяльність, шкільний музей, форми музейної комунікації в закладі освіти.
Анотація
У статті проаналізовано досвід роботи Павлиської школи, а також погляди В. О. Сухомлинського на зміст й особливості організації музейно-педагогічної діяльності в закладі освіти. Розкрито роль шкільного музею та інших форм музейної комунікації в освітньому процесі. У статті проаналізовано досвід роботи Павлиської школи, а також погляди В. О. Сухомлинського на зміст й особливості організації музейно-педагогічної діяльності в закладі освіти. Розкрито роль шкільного музею та інших форм музейної комунікації в освітньому процесі.