МУЗЕЙНО-ПЕДАГОГІЧНА СКЛАДОВА В ПРАКТИЦІ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

  • Юлія Павленко Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Ключові слова: Василь Сухомлинський, Павлиська школа, середовищний підхід, музейно-педагогічна діяльність, шкільний музей, форми музейної комунікації в закладі освіти.

Анотація

 

У статті проаналізовано досвід роботи Павлиської школи, а також погляди В. О. Сухомлинського на зміст й особливості організації музейно-педагогічної діяльності в закладі освіти. Розкрито роль шкільного музею та інших форм музейної комунікації в освітньому процесі. У статті проаналізовано досвід роботи Павлиської школи, а також погляди В. О. Сухомлинського на зміст й особливості організації музейно-педагогічної діяльності в закладі освіти. Розкрито роль шкільного музею та інших форм музейної комунікації в освітньому процесі.

Опубліковано
2020-02-10