Проєктна діяльність у процесі підготовки фахівців у закладах вищої освіти
Анотація
У статті звертається увага на те, що в умовах реалізації прагнень України швидше стати рівноправним членом європейської спільноти, особливої актуальності набуває процес створення у закладах вищої освіти передумов щодо підвищення якості підготовки майбутніх фахівців. Розвиток громадянського суспільства, реформування системи освіти, а також курс на євроінтеграцію докорінно змінюють систему освіти та науки.
У статті досліджено терміни «проєкт», «метод проєктів», «проєктна діяльність», наведені результати аналізу наукових досліджень щодо впровадження проєктної діяльності в процесі підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Здійснений аналіз означеної діяльності дозволив окреслити напрями формування готовності викладачів до проєктної діяльності з метою підвищення якості підготовки фахівців: науково-обґрунтований моніторинг освітньої діяльності у закладі вищої освіти; інтенсифікація навчально-методичної роботи; залучення викладачів і студентів до виконання науково-дослідної роботи з актуальних питань сьогодення; впровадження активних форм і методів навчання педагогів на спеціально організованих семінарах із розробки індивідуальних дослідницьких і винахідницьких завдань, інтенсифікації та активізації застосування форм і методів професійного вдосконалення тощо.