НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – «ШКОЛА РАДОСТІ» НА ЗАСАДАХ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

  • Олександра Соколовська Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Ключові слова: педагогічна спадщина Василя Сухомлинського, школа радості, обдаровані діти, талановиті діти, самовизначення, соціально-культурні практики.

Анотація

У статті розкривається сутність поняття «нова українська школа», розглядається проблема формування позитивної мотивації школярів у навчанні і розвитку. На прикладі педагогічних ідей Василя Сухомлинського аналізуються різні підходи у сприянні самовизначення школярів. Виявлені особливості процесу взаємозв’язку загальноосвітньої школи та її соціальних партнерів у реалізації освітньої проєктної діяльності учнів. Обґрунтовується необхідність виховання здорової дитини в процесі навчання, що передбачає тісний зв’язок між усіма сторонами даного процесу, урахування індивідуальних особливостей кожної дитини, створення ситуації успіху і радості для дітей.

Опубліковано
2020-02-11