НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – «ШКОЛА РАДОСТІ» НА ЗАСАДАХ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
Анотація
У статті розкривається сутність поняття «нова українська школа», розглядається проблема формування позитивної мотивації школярів у навчанні і розвитку. На прикладі педагогічних ідей Василя Сухомлинського аналізуються різні підходи у сприянні самовизначення школярів. Виявлені особливості процесу взаємозв’язку загальноосвітньої школи та її соціальних партнерів у реалізації освітньої проєктної діяльності учнів. Обґрунтовується необхідність виховання здорової дитини в процесі навчання, що передбачає тісний зв’язок між усіма сторонами даного процесу, урахування індивідуальних особливостей кожної дитини, створення ситуації успіху і радості для дітей.