Творче освітнє середовище закладу вищої освіти у формуванні здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії
Анотація
У статті окреслено актуальні на- прями створення творчого освітнього середовища закладу вищої освіти, якому мають бути прита- манні матеріально-технічний, освітній та кому- нікативний блоки й елементи дуальної освіти, що зможе забезпечити логічну єдність теоретичної підготовки (здобутих системних наукових і спеці- альних знань) та безпосереднього їх застосуван- ня в практиці (набуття умінь і практичних нави- чок фахівця завдяки дуальній освіті), що надасть процесам формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізич- ної терапії системності й логічної завершеності. Схарактеризовано компоненти структури змісту професійної освіти (знаннєвий, ціннісний, діяль- нісний компоненти), що спрямовані на формування здоров’язбережувальної компетентності майбут- ніх бакалаврів фізичної терапії в закладах вищої освіти. Обґрунтовано удосконалені традиційні й інноваційні форми, методи та засоби. Виокремлено й схарактеризовано функції творчого освітнього середовища закладу освіти (нормативно-правову, корекційно спрямовуючу, креативну, прогностична) у формуванні досліджуваного феномена.