Рівненщина на шляху реформування базової середньої освіти: досвід підготовки вчителів (на прикладі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти)
Анотація
У статті презентовано досвід Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти щодо науково-методичного та навчально-організаційного супроводу підготовки вчителів 5–6 класів до роботи в умовах реформування базової середньої освіти Нової української школи. Основну увагу зосереджено на 2021 та 2022 роках, однак для більш ґрунтового розуміння сутності питання розглянуто як більш ранні, так і пізніші події.
Схарактеризовано основні кроки щодо реалізації Державного стандарту базової середньої освіти. Визначено стратегію модернізації системи безперервного підвищення кваліфікації педагогічних працівників, спрямовану на мережеву взаємодію, пошук нового змісту та технологій співпраці з органами управління освітою територіальних громад, центрами професійного розвитку педагогічних працівників та закладами освіти, що сприяє активізації творчого потенціалу кожного педагога, вдосконаленню й підвищенню його професійного розвитку та майстерності, створення методичних матеріалів, посібників, електронних освітніх