Проблеми розвитку методичного забезпечення сучасної іншомовної підготовки магістрів філології у вищій освіті України
Анотація
У статті розкриваються проблеми методичного забезпечення іншомовної підготовки філологів на другому (магістерському) рівні. Висвітлюється значний фаховий інтерес до методичного забезпечення оновлюваної освітньої діяльності у сфері вищої освіти в Україні. Підкреслюється, що проблематика фахової підготовки майбутніх учителів іноземної мови пов’язується з методичним супроводом навчального процесу.
Авторка вказує на недостатній зв’язок методичних матеріалів з освітніми програмами підготовки магістрів-філологів, переконує в необхідності створення навчальних книг, відповідних за змістом і методичним апаратом певному рівню вищої освіти.
Висвітлюються умови розвитку методичного забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів у контексті трансформаційних змін вищої освіти на сучасному етапі. Акцентовано виклики й провідні тенденції магістерської підготовки майбутніх учителів іноземних мов, насамперед англійської, та методичної підтримки відповідної освітньої діяльності. У контексті методичного забезпечення якісної освіти йдеться про культурологічну спрямованість змісту фахової підготовки магістрів, їхній професійний та особистісний розвиток, технологічне оновлення навчального процесу, вдосконалення академічного мислення та писемного мовлення.