Інноваційні практики вчителя нової української школи: від досвіду до інновацій

  • Тетяна Гавлітіна Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Ключові слова: нова українська школа, сучасний учитель, досвід, інновації, інноваційна педагогічна практика.

Анотація

У статті наголошується, що важливою умовою реалізації педагогічної діяльності сучасного вчителя є нові форми впровадження та поширення педагогічного досвіду, зокрема переорієнтація цього досвіду на новаторство й інноваційну діяльність. За цих умов головною ідеєю змісту шкільної освіти є впровадження новітніх методів та підходів до навчання. Зокрема, вчителі не просто мають набувати практичних навичок формування ключових компетентностей у здобувачів освіти, а оволодіти новими методами і освітніми технологіями, сприяти їхньому створенню і поширенню.

Інноваційне навчання розглядається автором як процес і результат такої педагогічної діяльності, що стимулює внесення інноваційних змін у сучасну культуру, сучасний соціальний досвід і сучасну школу як відкриту до змін соціально-педагогічну систему. Зважаючи на це, інновації в новій українській школі спрямовані на покращення не лише якості результатів здобувачів освіти, а передусім якості педагогічної діяльності, адже кожна інноваційна практика на основі досвіду та упровадження нової системи форм і методів навчання, виховання та розвитку особистості здобувача має прорости у використання особливих підходів щодо їхнього застосування, нестандартного використання прийомів і технік педагогічної діяльності.

Опубліковано
2025-01-15

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають