Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Поточний випуск
Редакційна колегія
Архіви
Інформація про видання
Політика журналу та рецензування
Cвідоцтво про державну реєстрацію
Вимоги до публікацій
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
Том 108 № 4 (2021): Нова педагогічна думка
Том 108 № 4 (2021): Нова педагогічна думка
Опубліковано:
2021-12-13
Статті
Володимир Вернадський і сучасність
Григорій Пустовіт
3-10
pdf
Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів
Надія Мельник
11-15
pdf
Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації
Любомира Ілійчук
16-19
pdf
Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти
Оксана Віролайнен
20-23
pdf
Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень
Ірина Іванюк, Oксана Овчарук, Іван Вєтров
24-30
pdf
Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва
Неля Кінах, Наталія Рубльова
30-36
pdf
Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності
Наталія Рисинець
37-43
pdf
Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб
Олександра Сологуб
44-49
pdf
Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад
Оксана Вернидуб
50-54
pdf
Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика
Ірина Дубровіна, Наталія Максименко-Гладишко, Ольга Зінченко
55-62
pdf
Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності
Тетяна Ковбасюк
62-68
pdf
Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти
Лілія Коврігіна
69-74
pdf
Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі
Оксана Третяк, Оксана Міщеня, Лілія Іскра
75-80
pdf
Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов
Світлана Барабаш, Ольга Бурко
81-86
pdf
Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі
Володимир Лавренчук, Марія Лавренчук
87-91
pdf
Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія»
Наталія Мушировська
91-98
pdf
Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення
Максим Гон, Наталія Івчик
99-104
pdf
Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні»
Руслана Давидюк, Віталіна Данильчук
105-109
pdf
Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння
Наталія Генсіцька-Антонюк
110-113
pdf
Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи
Ольга Гнепа
114-118
pdf
Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів
Вячеслав Демченко
119-123
pdf
Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти
Світлана Гребінь, Лілія Васильченко
124-128
pdf
Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі
Алла Черній, Тетяна Гавлітіна
129-134
pdf
Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти
Ольга Кіян
134-140
pdf
Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника
Ірина Мосякова
141-145
pdf
Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського
Віталій Щербина, Олена Чабан
146-151
pdf
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів